Összegyűjtöttük, hogy mivel foglalkozunk, és hogy egész pontosan mi a TheVR. Hány csatornát üzemeltetünk? Hova milyen tartalmat készítünk? Kikkel dolgozunk együtt?

...

Pisti

Alapító, Hoszt, CEO
...

Jani

Alapító, Produkciós menedzser, Vágó
...

Bazsi

Social menedzser, Vágó
...

Dani

Vágó

Minden ezzel kezdődött...

Gaming és a YouTube
2013. októberében indítottuk el az első csatornánkat, a TheVR-t, aminek a tematikája az évek során folyamatosan változott. Kezdetben a virtuális valóságra és VR játékokra koncentráltunk, majd indie játékokkal játszottunk. Mára már az egész gamer világot lefedjük. Ezen felül a nézőinknek és támogatónknak hála rengeteg helyen jártunk a világban. Az utazásokat minden esetben rögzítettük, és VLOG formájában bárki vissza tudja őket nézni. Az évek során olyan eseményeken voltunk jelen mint az E3, Gamescom, TwitchCon, CES, IFA. Jelenleg több mint 1000 videó található ezen a csatornán és több mint 750.000 ember követ minket. Az ország egyik legnépszerűbb YouTube csatornája vagyunk.

Szeretjük a kütyüket!

TheVR Tech
2014. júliusában hoztuk létre a második csatornánkat, amely központjában a legújabb technológiák, hardverek, és érdekes technológiai megoldások állnak. Ezek tesztelése és részletes bemutatása a TheVR Tech fő profilja. A cél a képi és tartalmi megjelenítés magasabb szintre emelése annak érdekében, hogy a nézőknek valódi “hands-on” élményben legyen része az adott termékkel kapcsolatban. 2020-ban bővítettük a portfóliónkat, és igyekszünk lefedni az új konzolokkal kapcsolatos újdonságokat is. 2021-ben teljesen újragondoltuk a csatorna alapkoncepcióját és a hétköznapi életet érintő, illetve a mi érdeklődési körünket jobban érintő tech termékek is teret kapnak a csatornán. Jelenleg ~390.000 követővel és havi ~1 millió megtekintéssel a TheVR Tech Magyarország egyik legnézettebb technológiai csatornája.

Szeretünk TŰZ képeket csinálni...

Be kell ismerjük, hogy eleinte nem igazán értettük az Instagramot, nem gondoltuk volna, hogy fontos lehet számunkra. Ahogy teltek az évek úgy vált egyre világosabbá, hogy ideje komolyabban venni. 2020-ban egy külön unboxing sorozatot indítottunk el rajta, amit a nézőink és a partnereink is nagyon szeretnek. Ki kell mondjuk: az Instagram az egyik legfontosabb felületünk lett, és mi sem jobb indikátor, mint a több mint 300.000 követő. 🔥

Élőben Twitchen!

2016. októberében rájöttünk, hogy egy következő szintre kell lépjünk, és ki kell szakadjunk a szokásos YouTube formátumból, ami a gaming tartalmainkat érintette elsősorban. Jelenleg több mint 440.000 követővel és ~3.000 átlag nézővel Magyarország elsőszámú Twitch csatornája vagyunk.

Minden hétköznap

08:30 – 09:30

Minden hétköznap

13:00 – 17:30

Podcastek

TIMEOUT Podcast
A TIMEOUT Podcast egy élő műsor a Twitch-en, ami általában egy teljesen nyitott beszélgetés érdekes emberekkel. Ennek a platformnak több szerepe is van. Szeretnénk a feltörekvő, igazán tehetséges szakmabeli tartalomgyártóknak egy lehetőséget biztosítani arra, hogy bemutatkozhassanak, illetve a már évek óta szakmában lévő társainknak pedig lehetőséget adni, hogy egy hosszú beszélgetésben jobban meg tudják ismerni a nézőik őket. Ezeken kívül pedig egy műsor, ahol érdekes témákról és érdekes emberekről hallhatnak a nézőink/hallgatóink.
APUTEST Podcast
Az APUTEST Podcast a játékokról szól. Egy havi rendszerességű műsor amiben lefedjük a gaming világot érintő legfontosabb híreket, valamint egy összefoglalója az adott hónap játékainak, amivel aktuálisan játszottunk. A műsor állandó vendége Nessaj.

Csináljunk RÖVID tartalmakat!

TikTok és YouTube Shorts
A tartalomfogyasztási szokások és a platformok is folyamatosan változnak. 2021-ben rájöttünk, hogy annyira sok tartalmat készítünk, amit egész egyszerűen nem tud megnézni egy átlag néző. Ezért döntöttünk úgy, hogy elkezdünk 1-3 perces vicces, vagy éppen informatív videókat gyártani TikTok-ra és YouTube Shorts-ra.

Partnereink akikkel együtt dolgozunk/dolgoztunk az évek során

X